Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z prawem możesz zwrócić zakupioną internetową ramkę w ciągu 14 dni od dnia doręczenia paczki przez kuriera.

Pamiętaj, że zwrotom nie podlegają ramki na niestandardowy wymiar, wykonane według indywidualnych preferencji i specyfikacji.

Aby poprawnie dokonać zwrotu należy kolejno:

  1. Poinformować nas o decyzji odesłania zakupionego towaru. W tym celu wyślij do nas e-mail na adres biuro@oprawiamywramy zatytułowany „Odstąpienie od umowy”, z załączonym i wypełnionym formularzem zwrotu (pobierz tutaj).
  2. Spakować zwracane ramki najdokładniej, jak potrafisz – odwzorowując to, jak były zapakowane w momencie, gdy do Ciebie dotarły. Pamiętaj o użyciu folii bąbelkowej. Kiedy potrząśniesz zapakowanym kartonem, nic w środku nie może się przemieszać.
  3. Nadać paczkę kurierem na adres:

OPRAWIAMY W RAMY

Martyna Cichoń

ul.Gajowicka 95

53-421 Wrocław

tel. 692 821 422

Nie przyjmujemy paczek przesłanych za pobraniem ani też rażąco niedbale zapakowanych.

Po otrzymaniu od kuriera zwracanego produktu w nienaruszonym stanie, w ciągu 7 dni roboczych zwrócimy otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty jednej wysyłki. Koszty odesłania zwracanego produktu ponosi Klient.

Zwrotu płatności dokonamy przelewem na konto podane w formularzu zwrotu. . Zwracany przedmiot nie może nosić śladów użytkowania i zniszczeń.

REKLAMACJE

Wkładamy w pracę solidny kawał serca i robimy wszystko, aby podbramkowych sytuacji było jak najmniej. Wiadomo – nikt nie lubi reklamacji. Jeśli jesteś jednak szczerze niezadowolony z zakupionej ramki, prosimy – poinformuj nas o tym dlaczego jesteś rozczarowany i co możemy uczynić, żeby to zmienić. Gwarantujemy rozwiązać problem najszybciej, jak to będzie możliwe.

Najwygodniej będzie, jeśli napiszesz e-maila na biuro@oprawiamywramy.pl lub zadzwonisz pod numer 692 821 422 (od 10.00-18.00 poniedziałek-piątek). Będziemy potrzebować numeru i historii Twojego zamówienia. Jeśli ramka jest wadliwa, źle wykonana itp – także zdjęć, na których to widać.

Po otrzymaniu powyższych informacji, konsultacji z Tobą i rozpatrzeniu reklamacji w ciągu kilku dni roboczych otrzymasz decyzję, czy naprawiamy produkt, wymieniamy na nowy czy zwracamy Ci pieniądze.